حادثه برای سرمربی و عضو تیم ملی ناشنوایان در مسیر فیروز آباد به لارستان
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب

محمد رضا هوشیار سرمربی ومیثم اخوان عضو تیم ملی کاراته ناشنوایان متاسفانه در مسیر فیروز آباد به لارستان توسط راننده ای که ماشینشان دربست شده بود مضروب شدند .

به گزارش پسین دهکویه : محمد رضا هوشیار سرمربی ومیثم اخوان عضو تیم ملی کاراته ناشنوایان جهت عرض تسلیت به خانواده های دو کاراته کار ملی پوش مرحومان سید امیر دانیالی دارنده مدال المپیک ناشنوایان و حسین صفری عضو تیم ملی ابتدا با هواپیما به بوشهر رفتند . سپس تصمیم داشتند برای عرض تسلیت به خانواده مرحوم صفری به لارستان وزادگاهشان دهکویه بیایند . به دلیل این که پرواز بوشهر به لارستان وجود نداشت تصمیم می گیرند که با ماشین به لارستان بیایند . به ایشان گفته می شود نزدیک ترین راه رفتن به فیروز آباد و سپس لارستان از مسیر خنج است . ایشان از بوشهر به فیروز آباد می آیند . در آنجا مجبور می شوند یک سواری را دربست نمایند . و به سمت لارستان حرکت می کنند . پس از حرکت با برقراری تماس با خانواده مرحوم آدرس دهکویه را می پرسند . خانواده نیز چون فکر می کردند از مسیر جهرم خواهند آمد می گویند 25 کیلومتری قبل از لار . متاسفانه راننده ماشین دربستی با وجود این که ماشینش دربست شده بود چندین بار در مسیر به مدت های طولانی توقف نموده تا مسافرین دیگری را سوار نماید . . پس از این که راننده به پلیس راه لارستان می رسند متوجه می شوند از مسیری که آمده اند دهکویه بعد از لار است . به همین دلیل از ادامه مسیر باز می ایستد با وجود این که خانواده مرحوم صفری داشته در تماسی که با ایشان داشته اند قول می دهند که کرایه بیشتری به ایشان بپردازند حاضر با آوردن این دو ورزشکار ناشنوا نمی شود و در اقدامی زشت  به زور آن ها را از ماشین خارج نموده و وفتی با مقاومت آنان روبروگردیده با چوب با آن ها درگیر می شود . در این حادثه عضو تیم ملی ناشنوایان که می خواست در مقام دفاع چوب را از دست راننده بگیرد دست چپشان دچار شکستگی شده و به بیمارستان منتقل می شوند راننده نیز هم اکنون متواری بوده طبق گزارش های دریلفتی مسوولین مربوطه در حال پیگیری موضوع هستند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1

cache01last1493698619